sobota, 25 czerwca 2016

Brexit - co z Polakami?

Oszczedna Pani Domu nie pisze z reguly o wydarzeniach politycznych na swoim blogu ale dzisiaj zrobie wyjatek: Brytyjczycy zadecydowali, ze nie chca aby ich kraj byl w Unii Europejskiej. To historyczne wydarzenie, bardzo wazne dla nas Polakow jak i dla calej Europy i Unii.
Postanowilam napisac dzisiejszy post, poniewaz mialam dosyc spekulacyjnych, nieprawdziwych, straszacych informacji pisanych przez nieznajacych realii i przepisow pismakow z mainstreamowych mediow oraz wypowiedzi "ekspertow" co g.. wiedza a maja tylko jakis tam tytul przed nazwiskiem.

Co bedzie z Polakami po wyjsciu Wielkiej Brytanii z Unii?
Kazdy Polak dostanie list z grzecznym poproszeniem aby wracal do swojego kraju... Zartuje : ))
Tak naprawde to nic sie nie stanie. Dalej bedziemy sobie tu zyli, pracowali, robili zakupy, placili podatki lub ich unikali i tyle. Wychodzenie z Unii to dlugotrwaly proces, trwajacy lata - okres przejsciowy to dwa lata, moze potrwac dluzej. Brytyjscy urzednicy/politycy musza zmienic, przeksztalcic setki tysiecy przepisow - tego nie zrobi sie w pare dni czy tygodni. Tak naprawde to nawet politycy namawiajacy za wyjsciem z Unii nie wiedza co teraz bedzie. Zycie pokaze. Przede wszystkim Wielka Brytanie czekaja nowe wybory parlamentarne w ciagu najblizszych paru miesiecy, poniewaz ten rzad idzie do wymiany - Cameron podal sie do dymisji. Mysle, ze dopiero nowy rzad zacznie prace legislacyjne nad nowymi przepisami. Dopoki nie bedzie nowych, konkretnych przepisow dotyczacych mieszkancow Unii mieszkajacych w Wielkiej Brytanii, dopoty stare przepisy beda obowiazywac. A wiec, jak na razie, nic sie nie zmienilo i nie zmieni.


Pozyczone od spectator.co.uk


W sieci sa rozne plotki i opinie "ekspertow" i "uczonych" co nie maja pojecia o przepisach i zyciu w UK ale oczywiscie maja zdanie na temat: Co z Polakami po wyjsciu UK z Unii.

poniedziałek, 16 maja 2016

Sklepy online - Wszystko za £1 i za £5!

Na pewno wiele/wielu z Was zna popularne funciaki, czyli sklepy w ktorych kupicie WSZYSTKO za jednego funta. (albo za 99 pensow).
Czy sa funciaki online? Czy w internecie/przez internet kupimy wszystko za funta?
Oczywiscie! Jedna z najbardziej popularnych sieci funciakow poundshop jest rowniez dostepna w internecie:
www.poundshop.com

Na stronie kupimy setki produktow za £1 z roznorodnych dzialow: produkty spozywcze, kosmetyki, srodki czystosci, karma dla zwierzat, przedmioty typu "wszystko dla domu", produkty biurowe, zabawki dla dzieci, przedmioty ogrodowe itd.
Oprocz niesamowitej ceny £1 za wszystko, kiedy zapiszemy sie do newslettera dostaniemy 5% znizki, oraz gdy zamowimy na kwote powyzej £30 dostaniemy darmowa wysylke!

Wsrod bestsellerow znajdziemy m.in odzywke do wlosow Aussie Luscious Long Conditioner 250ml. Cena w innych sklepach to az £4, w funciaku kupimy oczywiscie za funta. Takich okazji znajdziemy tu wiele.

sobota, 23 stycznia 2016

Jak tanio i skutecznie reklamowac swoj biznes w Anglii

W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym gdzie tanio drukowac ulotki, wizytowki i inne gadzety reklamowe oraz gdzie i jak sie reklamowac w UK. A wiec: tanie ulotki, tanie wizytowki w Anglii - gdzie kupic/zamowic. Wizytowki po angielsku to business card a ulotki to flyers lub leaflets.
Niewatpliwie numerem jeden jezeli chodzi o drukowanie ulotek, wizytowek i roznego rodzaju akcesorii reklamowych jest: www.vistaprint.co.uk
Sama uzywam tej firmy od lat i moge ja polecic z czystym sumieniem. Co ja wyroznia sposrod innych tego typu firm to niskie ceny, bardzo dobra jakosc produktow reklamowych oraz duzy wybor gotowych szablonow do projektowania wizytowek czy ulotek. Oprocz tego bedziemy na maila czesto dostawac rozne promocje i oferty znizkowe. Vista print ma bardzo szeroki asortyment gadzetow reklamowych, nie tylko wizytowki i ulotki ale koszulki, notatniki, banery reklamowe, dlugopisy itp.
Ja z uslug Vistaprint  korzystalam pare razy: dwa razy zrobilam wizytowki (dwa rozne projekty), ulotki, torby reklamowe i notatnik firmowy. Na vistaprint promocje sa praktycznie caly czas. W tej chwili jest znizka na wiekszosc uslug do 50%. Ceny podawane sa z VAT-em i bez.















Aby dotrzec do potencjalnych klientow to oprocz ulotek, wizytowek czy T-shirt-ow z nadrukiem nazwy firmy, powinnismy miec swoja strone internetowa. O tym gdzie i jak zalozyc darmowa strone pisalam >>>TUTAJ.

Jezeli juz mamy ulotki, wizytowki i strone internetowa to warto reklamowac sie wlasnie w internecie.

piątek, 15 stycznia 2016

NIE szczepienie dzieci w Anglii

W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym jak wyglada kwestia nieszczepienia dzieci w Anglii (nie pisze tutaj "w UK", poniewaz nie wiem jak sprawa wyglada w Szkocji czy w Irlandii Polnocnej).
W Anglii decyzje o szczepieniu lub nieszczepieniu dzieci podejmuja rodzice nie panstwo. Tutaj szczepienia nie sa obowiazkowe. Bez problemu i konsekwencji mozna odmowic.
Wiadomo, ze nieszczepione dzieci sa zdrowsze niz ich szczepieni rowiesnicy. Kubus nie jest szczepiony i  ANI RAZU nie byl chory. Nie mial goraczki, przeziebienia czy nawet kataru. (Kubus jest wegetarianinem i jest karmiony piersia co rowniez ma wplyw na wieksza odpornosc i lepsze zdrowie). W 14 miesiacu dostal tzw. trzydniowki, ktora przeszedl bardzo lagodnie - temperatura wachala sie w granicach 38 i 2,3 kreski (podczas gdy zwyczajowo temperatura wacha sie w granicach 39-40 stopni C). Myslalam nawet, ze to zabkowanie i dopiero wysypka nasunela mi mysl, ze to trzydniowka.
(Pare dni temu spotkalam sasiadke: wracala z kilkumiesieczna coreczka ze szczepienia. Ja powiedzialam, ze nie szczepie a ona na to, ze niedarowala by sobie gdyby sie cos stalo (i dlatego szczepi). Ja dokladnie dlatego nie szczepie - niedarowalabym sobie gdyby moj synek dostal np.autyzmu poszczepiennego.)

piątek, 8 stycznia 2016

Kupowanie z Chin

W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym jak kupowac z Chin, czy bezpieczne jest kupowanie z Chin, na jakich stronach internetowych mozna kupic towar z Chin i o doswiadczeniach z kupowania w Chinach (historie z zycia).
Wiadomo, ze Chiny sa potega swiatowa jezeli chodzi o produkcje wszystkiego po najnizszych cenach.
Najbardziej znane strony internetowe z produktami z Chin (ale nie tylko, bo mozecie tu rowniez kupic rzeczy z calego swiata po atrakcyjnych cenach) to:
www.alibaba.com oraz www.aliexpress.com
Wlascicielem Aliexpress jest Alibaba i zakladajac konto na jednym z tych portali macie automatyczne dostep (konto) do drugiego.

Czym roznia sie oba portale? 
Generalnie tym, ze na Alibabie kupicie produkty tylko w ilosciach hurtowych a na Aliexpress mozecie kupic juz jedna sztuke.

piątek, 1 stycznia 2016

Niskooprocentowana rzadowa pozyczka na rozwoj biznesu w Anglii

W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym gdzie i jak dostac niskooprocentowana pozyczke na rozwoj dzialalnosci gospodarczej w Anglii.
Pare lat temu angielski rzad, aby pomoc ludziom poszukujacym pracy stanac na wlasne nogi i zaczac wlasny biznes, wprowadzil w zycie program New Enterprise Allowance. Dzieki niemu mozemy starac sie o niskooprocentowana pozyczke (6%) od £500 do maksymalnie do £2500. Jezeli mamy dobry pomysl na realny biznes, wowczas mozemy sie o taka pozyczke starac, pod warunkiem, ze planujemy w naszym biznesie pracowac co najmniej 16 godz/tydzien. (ale i tak tego nikt nie sprawdzi).
Przeczytaj pozostale moje posty o biznesie w UK >>>TUTAJ.

Kto moze dostac pozyczke?

piątek, 18 grudnia 2015

Amazon czy ebay. Gdzie kupowac?

W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym, gdzie jest taniej: na Amazon (www.amazon.co.uk/)
czy na ebay (www.ebay.co.uk/)
O tym jak kupowac na amazon mieszkajac w Polsce pisalam: >>>TUTAJ
Znajdziecie tu rowniez porownanie obu portali pod roznymi wzgledami (user friendly, wysylka, system komentarzy, cena, latwosc poruszania sie po stronie, reklamacje, promocje itp.).
Serwis ebay jest serwisem aukcyjnym ale kupimy tu rowniez produkty ze sklepow za stala okreslona cene (buy now). Amazon z kolei jest wielkim sklepem internetowym, z okreslona cena nowych, nieuzywanych przedmiotow. Kupimy tu takze zwroty od kupujacych, a wiec przedmioty nieuzywane ale w otwartych pudelkach (o szczegolach czytaj ponizej w: Deals ans special offers). Wiele przedmiotow jest sprzedawanych przez amazon ale sa rowniez i inni sprzedajacy (inne firmy/sklepy).

SYSTEM KOMENTARZY:
Na ebay-u komentarz wystawiamy sprzedajacemu. Miejsce na wpisanie komentarza jest ograniczone do 80 znakow, wiec jezeli mielismy jakis problem ze sprzedajacym i z produktem, to nie damy rady opisac wszystkiego w paru zdaniach. Z kolei na Amazon nie mamy takiego ograniczenia, mozemy nawet wstawic zdjecie a komentarz/ocene wystawiamy nie tyle sprzedajacemu co produktowi, ktory zakupilismy. Oprocz tego mozemy rowniez ocenic produkt gwiazdkami.
Punkt dla Amazon.

piątek, 27 listopada 2015

Gdzie kupic tanio prezenty swiateczne w Anglii?

Zastanawiacie sie co w tym roku kupic malzonce na prezent? A moze jaki podarunek kupic kolezankom z pracy bez rujnowania domowego budzetu? W dzisiejszym poscie znajdziecie linki do sklepow, w ktorych kupicie tanio prezenty/zestawy upominkowe na swieta (i nie tylko).
W sklepach podanych ponizej kupicie prezenty dla dzieci, malzonkow, cioci, kolezanek itp.
Jeszcze nie jest za pozno na kupno prezentu mikolajowego przez internet - wiele sklepow oferuje blyskawiczna wysylke, wiec bez obaw mozecie zamawiac - na 6 grudnia na pewno przesylka przyjdzie - macie jeszcze 10 dni!






Jezeli nie macie pomyslu na prezent, polecam przegladnac gift guide na www.amazon.co.uk/christmasgiftguide
Znajdziecie tam glowne trzy dzialy: prezenty dla niej, dla niego i dla dzieci a po kliknieciu na interesujacy Was dzial, u gory strony zobaczycie dodatkowe dzialy, nawet prezenty dla zwierzat : )

niedziela, 13 września 2015

Jak wydawac mniej za zakupy w Anglii?


W dziesiejszym poscie zebralam porady na to jak wydawac mniej za zakupy i jak oszczedzac w UK. Stali czytelnicy mojego bloga juz znaja te sposoby ale ze wiekszosc nowych czytelnikow wpada na mojego bloga z google, wiec postanowilam zebrac wiekszosc moich porad na tanie zakupy w jednym poscie.



środa, 26 sierpnia 2015

Complaint,complaint czyli pisanie skarg na wyspach

Mieszkajac jakis czas w Anglii szybko zorientujecie sie, ze serwis klienta tutaj dziala moze i lepiej niz w Polsce (chociaz moze teraz sie juz sytuacja w PL poprawila - ja mam doswiadczenia sprzed paru lat) to zdazy sie, ze natrafimy na niekompetentnego, leniwego lub zwyczajnie glupiego/niedouczonego pracownika jakiejs instytucji czy sklepu i nie zostaniemy obsluzeni jakbysmy chcieli lub nie otrzymamy takiego standardu uslugi jaki bysmy chcieli otrzymac. Czasami musimy walczyc o swoje z nieuczciwymi firmami. Nie pozostaje nam nic innego jak skarga. A musze Wam sie przyznac, ze naskarzylam sie juz w tym kraju bardzo duzo.

wtorek, 7 lipca 2015

Tanie wakacje w Anglii/UK - atrakcje

 W dzisiejszym poscie napisze jak zaoszczedzic na Londynskich ( i nie tylko ) atrakcjach, jak dwie osoby moga wejsc na jednym bilecie oraz jak zaskoczyc znajomych/rodzine nietypowa wycieczka czy atrakcja jak np. lot balonem czy helikopterem nad miastem lub ekskluzywny obiad na Tamizie.
Zapewne do wielu z Was na wakacje przyjezdza rodzina czy tez znajomi z Polski. I zawsze jest ten sam problem: gdzie ich zabrac, co pokazac? Jezeli mieszkacie w Londynie i jest to pierwsza wizyta to nie ma problemu - Big Ben, London Eye, Tower Bridge, London Bridge, Covent Garden, Soho, Oceanarium, National Gallery etc.,etc.

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Recenzja ksiazki "Angielskie Lato"

Dzisiaj bedzie dosyc nietypowy wpis jak na moj blog - mianowicie bedzie to recenzja ksiazki Malgorzaty Mroczkowskiej "Angielskie Lato".
Jakis czas temu zwrocilo sie do mnie pewne wydawnictwo z prosba o napisanie recenzji tejze ksiazki. Jako ze mialam ochote na poczytanie czegos po polsku, czegos co jest beletrystyka a nie literatura rozwojowa, bardzo chetnie sie zgodzilam.

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Gdzie kupic zabawki i inne akcesoria dla niemowlaka. Cz.II

Dzisiaj obiecana druga czesc posta o tym gdzie kupic dobre, tanie zabawki i inne przybory dla dziecka. Pierwsza czesc postu >>>TUTAJ
W dalszej czesci postu przeczytacie rowniez jak dostac £500 na te przedmioty. 
Gdzie kupic zabawki dla dziecka w UK?

środa, 13 maja 2015

Porownywarka Cen UK. Porownujesz - Taniej kupujesz

W dzisiejszym poscie przeczytacie o porownywarce cen w UK: www.porownywarkacen.uk

Jak wiecie na moim blogu w glownej mierze pisze o promocjach, wyprzedazach i okazjach w sieci i zachecam do kupowania przez internet, poniewaz to oszczedza nam czas i przede wszystkim pieniadze. Zawsze namawialam do przegladania kilku stron internetowych w poszukiwaniu najlepszej ceny i wybieraniu tam, gdzie bedzie dla nas najtaniej. Odkad jednak urodzilam Kubusia, nie mam juz tyle czasu co dawniej, nie ma mowy abym miala czas na przegladanie stron internetowych w poszukiwaniu najtanszych cen. Z drugiej strony z powodu wiekszych wydatkow, oszczedne zakupy i kupowanie najtaniej jednak sa potrzebne. Pomyslalam sobie o stronie, ktora porownalaby dla mnie/za mnie ceny z wielu sklepow i pokazala tylko te najtansze.
Pomyslalam: porownywarka cen!
Tak sie narodzil pomysl stworzenia strony internetowej, ktora porowna dla nas ceny w ciagu sekundy, czyli Porownywarka Cen UK.

wtorek, 10 marca 2015

Wszystko dla niemowlaka. Gdzie kupic wyprawke dla dziecka UK, pieluszki, ciuszki itp. Cz.I

W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym, w jakich sklepach kupicie ubranka dla niemowlaka, tanie pieluszki i kosmetyki pielegnacyjne, gdzie kupic lozeczko dla dziecka, gdzie kupic wozek dla niemowlaka w Anglii, gdzie kupic tanio zabawki i inne akcesoria.
W poscie przeczytacie gdzie ja zrobilam zakupy ale zanim kupicie wyprawke dla swojego bobasa przez internet - sprawdzcie ceny na porownywarce cen:  www.porownywarkacen.uk

czwartek, 20 listopada 2014

Porod domowy w Anglii. Porod w wodzie

Dwa tygodnie temu urodzilam Kubusia, wiec w dzisiejszym poscie przeczytacie o moim domowym porodzie. Tak jak planowalam rodzilam w domu, w basenie.
Moj plan porodu czytala polozna , wiec wiadomo bylo jaki chce miec porod: chce rodzic w pozycji jaka bedzie dla mnie wygodna, w miejscu gdzie mi bedzie wygodnie (niekoniecznie w basenie), chce aby pepowina byla odcieta dopiero jak przestanie pulsowac, nie chce witaminy K pod zadna postacia dla dziecka, nie chce zadnego znieczulenia, nie chce zadnych hormonalnych przyspieszaczy na wydalenie lozyska, chce dziecko od razu na gola piers i chce go od razu nakarmic piersia.
Polecam pisac plan porodu: wtedy to Wy decydujecie jak chcecie rodzic a nie szpital czy polozna. Porod to Wasze jednorazowe, niepowtarzalne przezycie - zrobcie je po swojemu i olejcie szpitalne procedury : )

czwartek, 2 października 2014

Tanie ubrania z Anglii. Gdzie kupic?

W dzisiejszym poscie napisze o tym, gdzie kupic tanie, markowe ubrania w Anglii/UK i jak polowac na "okazje", czyli wyprzedaze. Jezeli szukacie tanich ubran na handel, to w dalszej czesci posta przeczytacie gdzie szukac na ten temat informacji. Post ten bedzie nie tylko przydatny dla osob mieszkajacych w UK ale i dla tych mieszkajacych w Polsce. Jezeli mieszkasz w Polsce i chcesz kupowac ubrania (i nie tylko) z UK to moge pomoc. Jedyny warunek: musisz wszystkie produkty kupic przez porownywarke cen: www.porownywarkacen.uk

Jak wyszukac interesujace nas ubranie za najnizsza cene? (Uzywajac Porownywarki Cen UK :)
Jezeli chcesz kupic jakas konkretna rzecz lub chcesz po prostu kupic cos tanio, za okazyjna cene polecam pierwsza na rynku internetowym porownywarke cen dla Polakow w Anglii:
www.porownywarkacen.uk

sobota, 30 sierpnia 2014

Gdzie kupic odziez ciazowa w Anglii/UK

W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym, gdzie kupic odziez ciazowa, ciazowe ubrania w Anglii. W znanych, markowych sklepach odziez ciazowa kupicie tylko i wylacznie online, przez internet. Nie spotkalam dzialu z odzieza ciazowa w sklepie w realu.
Polecam przed zakupami sprawdzic strone porownywarki cen: www.porownywarkacen.uk
Bedac w ciazy musicie sie nastawic, ze przez rosnacy brzuszek bedziecie musialy kupowac bielizne, spodnie czy getry kilka razy w ciagu ciazy, co pare miesiecy.

wtorek, 26 sierpnia 2014

Jak walczyc z pchlami?

Zbliza sie jesienna pogoda i pchly pchaja sie do domu. W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym jak walczyc z pchlami i gdzie kupic srodki na pchly w Anglii/UK.
Mam dwa wychodzace koty i niestety czesto zdaza mi sie walczyc z niechcianymi lokatorami. Opisze Wam moje techniki i srodki jakich uzywam do zwalczania pchel w domu jak i na zwierzakach.
Szeroki asortyment srodkow przeciw pchlom, w najnizszych cenach, znajdziecie >>>TUTAJ

piątek, 22 sierpnia 2014

Ciaza w Anglii/UK. II trymestr

Dzisiaj przeczytacie o opiece nad ciaza i ciezarna w drugim trymestrze w Anglii. O pierwszym pisalam w poscie tutaj: www.panidomuwlondynie.blogspot.co.uk/2013/12/ciaza-w-uk.html

W czasie drugiego trymestru spotkacie sie z polozna 2-3 razy. Na jednym ze spotkan dostaniecie skierowanie na badania krwi. Za kazdym razem bedziecie musialy przynosic na wizyte pojemniczek z moczem - polozna specjalnym papierkiem bedzie badala mocz wiec wynik bedziemy znaly od razu.  

środa, 13 sierpnia 2014

Ekologiczne kosmetyki i srodki czystosci w Anglii/UK

Dzisiaj chcialabym Wam przedstawic kilka znanych mi sklepow z ekologicznymi produktami. W dwoch z nich robilam zakupy nie raz, wiec wiem co polecam, pozostale sa mi znane wiec warto o nich wspomniec w tym poscie. 
Pierwszy to sklep internetowy z bardzo szerokim asortymentem ogolnie rozumianych produktow ekologicznych i tzw. fair trade.
Trafilam na niego jakis czas temu i musze przyznac, ze bardzo czesto robie w nim zakupy, szczegolnie kosmetykow i srodkow czystosci.

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Czy wlasciciel moze wyrzucic mnie z domu? Co wolno wlascicielowi mieszkania w Anglii?

Dzisiejszy tytul posta jest fraza jaka byla wpisana kilka razy w google, dzieki ktorej ktos trafil na mojego bloga. W internecie mozna znalezc opowiesci o tzw. "landlords from hell" i jezeli na takiego trafiliscie to polecam zapoznac sie z postem, ktory napisalam jakis czas temu na temat praw i obowiazkow landlorda oraz co wolno landlordowi: www.panidomuwlondynie.blogspot.co.uk/2012/05/co-wolno-landlordowi.html

Odpowiadajac na pytanie postawione w tytule: NIE, landlord nie moze wyrzucic Was z mieszkania. Moze to zrobic tylko i wylacznie bailiff, czyli komornik. I do tego jest z reguly dluuuga droga.
Jezeli czytasz tego posta a wynajmujesz tylko pokoj w mieszkaniu i/lub mieszkasz z landlordem to porady zawarte w tym poscie niestety Ciebie nie dotycza. Ten post jest tylko dla osob, ktore sa na umowie Assured Shorthold Tenancy Agreement i wynajmuja od wlasciciela cale mieszkanie, maja podpisana umowe i placa czynsz co miesiac.
Zapraszam na pierwsza na rynku internetowym porownywarke cen dla Polakow mieszkajacych w Anglii: www.porownywarkacen.uk/

sobota, 26 lipca 2014

środa, 23 lipca 2014

Darmowy prawnik dla Polakow w UK/ Anglii

W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym komu przysluguje na Wyspach darmowy prawnik i darmowa porada prawna. W Szkocji i Irlandii Polnocnej sa troche inne zasady tak wiec moj post dotyczy glownie Anglii i Walii. Darmowy prawnik w Anglii/UK nalezy sie osobom spelniajacym kryteria, niezaleznie od narodowosci (bycie Polakiem w tym wypadku nie ma znaczenia).

niedziela, 15 grudnia 2013

Poronienie w UK. Poronilam w Anglii. Dla ludzi o mocnych nerwach.

Dzisiaj bedzie bardzo smutny temat dla tych pan, ktore poronily. Mi to sie przytrafilo i postanowilam podzielic sie z Wami moimi odczuciami i przezyciami. Jest bardzo malo informacji po polsku na ten temat, po angielsku znajdziemy wiecej ale rozumiem, ze nie kazda z Was zna na tyle dobrze angielski. Niestety poronienia zdazaja sie czesciej niz nam sie wydaje i wedlug danych z UK 1 kobieta na 4 chociaz raz w zyciu poroni. Niektorzy lekarze mowia nawet o 50% poronien na wszystkie ciaze, poniewaz czesto kobieta porania nawet jeszcze nie wiedzac, ze byla w ciazy, np. dostala okresu spoznionego o pare dni - a to moglo byc wlasnie poronienie.
Ja w kolejna ciaze zaszlam miesiac pozniej i mam teraz slicznego synka, wiec nie czekajcie z kolejna ciaza pol roku jak co niektorzy radza : )

sobota, 14 grudnia 2013

Wyprzedaze, przeceny w Londynie, Anglii, UK 2013 Cz.II

Dzisiaj obiecana druga czesc postu o wyprzedazach i przedswiatecznych przecenach w UK/Anglii. Pierwsza czesc postu mozecie przeczytac >>TUTAJ

Ten post traktuje o wyprzedazach swiatecznych z 2013 roku. 
Jezeli chcesz byc na biezaco z aktualnymi wyprzedazami, obnizkami cen i chcesz miec kody znizkowe, polub lub zagladaj na mojego fanpage: www.facebook.com/pages/porownywarkacenuk

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Wyprzedaze, przeceny w Londynie, Anglii, UK 2013 Cz.I

W dzisiejszym poscie przeczytacie o najnowszych wyprzedazach, w sklepach internetowych - online - w UK w okresie przedswiatecznym 2013.

Ten post traktuje o wyprzedazach swiatecznych z 2013 roku. Jezeli chcesz byc na biezaco z aktualnymi wyprzedazami, obnizkami cen w Anglii oraz dostawac kody znizkowe polub lub odwiedz moj fanpage: www.facebook.com/pages/porownywarkacenuk

środa, 4 grudnia 2013

Ciaza w UK. I trymestr

W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym co zrobic gdy sie dowiemy, ze jestemy w ciazy, a wiec ciaza w UK, co zrobic gdy jestem w ciazy w UK. O tym gdzie kupic tanio odziez ciazowa w UK, przeczytacie tutaj: www.panidomuwlondynie.blogspot.co.uk/2014/08/gdzie-kupic-odziez-ciazowa-w-angliiuk.html

sobota, 30 listopada 2013

Porownywarki cenowe w UK: tanie telefony na abonament lub karte SIM w Anglii

W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym gdzie szukac najtanszego telefonu na abonament  lub karte SIM. 
UWAGA: Zanim kupicie telefon na abonament przez internet koniecznie sprawdzcie swoja wyplacalnosc czyli credit score. Credit check zostanie Wam zrobiony przy kupowaniu telefonu i jezeli jej nie przejdziecie wowczas odcisnie sie to negatywnie na Waszej historii kredytowej. Dlatego warto jest sprawdzic samemu czy mamy dobra zdolnosc kredytowa i czy uda nam sie kupic telefon na abonament przez internet. Jezeli nasza zdolnosc kredytowa jest poor wowczas nie ma co tracic czasu na wyszukiwanie taniego telefonu przez internet. Swoj credit score sprawdzicie ZA DARMO tutaj: www.mycreditmonitor.co.uk
(Przed uplywem 30 dni nalezy konto wykasowac aby nie placic).


 
 



 
W UK/Anglii bardzo popularne sa porownywarki cenowe, na ktorych wyszukacie interesujacy Was telefon, najlepszy, najtanszy abonament, internet mobilny czy karte SIM.
Ponizej znajdziecie linki do kilku z wiekszych i bardziej znanychsklepow oferujacych telefony na abonament czy na karte.

niedziela, 29 września 2013

Gdzie kupic buty i ubrania sportowe w Anglii/UK

Zapewne wielu z Was zna sklep Sports Direct, w ktorym mozna kupic buty i odziez sportowa oraz akcesoria sportowe. Jezeli chcecie kupic ubrania czy buty takich firm jak: Adidas, Nike, Puma, Karrimor, Lonsdale, Slazenger i inne, w atrakcyjnej, znizkowej cenie, to nie ma lepszego sklepu niz Sports Direct: www.sportsdirect.com/


Oferta Sports Direct nie ogranicza sie tylko do ubran i obuwia sportowego. Kupicie tu rowniez sprzet campingowy, akcesoria sportowe ( pilki, pileczki, rakiety, stroje, okulary itp. ) oraz plecaki a takze ubrania dla pan - te nie sportowe - jak sukienki, bluzki, bluzeczki, plaszcze, kurtki itp.
Ceny produktow sa naprawde w atrakcyjnej cenie i czasami zastanawiam sie: jak im sie to oplaca? Czasami koszt materialu jest wyzszy.