wtorek, 10 marca 2015

Wszystko dla niemowlaka. Gdzie kupic wyprawke dla dziecka UK, pieluszki, ciuszki itp. Cz.I

W dzisiejszym poscie przeczytacie o tym, w jakich sklepach kupicie ubranka dla niemowlaka, tanie pieluszki i kosmetyki pielegnacyjne, gdzie kupic lozeczko dla dziecka, gdzie kupic wozek dla niemowlaka w Anglii, gdzie kupic tanio zabawki i inne akcesoria.
W poscie przeczytacie gdzie ja zrobilam zakupy ale zanim kupicie wyprawke dla swojego bobasa przez internet - sprawdzcie ceny na porownywarce cen:  www.porownywarkacen.uk

Druga czesc posta przeczytacie  www.panidomuwlondynie.blogspot.co.uk/2015/06/gdzie-kupic-zabawki-i-inne-akcesoria.html
Zacznijmy od wozka: My kupilismy wozek jeden z tanszych, 3 w 1 dla zaoszczedzenia pieniedzy i miejsca. Wozek tej firmy mozna skladac i rozkladac otrzymujac: gleboki wozek spacerowy na pierwsze miesiace zycia, spacerowke dla siadajacego niemowlaka oraz fotelik do samochodu. Wszystko to juz od £120! Wozek 3 w 1 kupicie tutaj: www.ebay.co.uk/hauck shopper trio set

Zakupilam rowniez nosidelko ergonomiczne. Zastanawialam sie nad chusta ale stwierdzilam, ze wiazanie jej jest zbyt "zamotane" i w zimie niewygodne, wiec postawilam na latwiejsza opcje. Nosidelko kupilam z Polski tutaj: www.babytula.pl/collections  Musicie rowniez pamietac o dokupieniu specjalnej wkladki dla niemowlaka, jezeli chcecie nosic bobasa od poczatku w nosidelku. Teraz z perspektywy czasu widze, ze nie byl to dobry wybor - uzylam nosidelka tylko kilka razy, nie bylo mi wygodnie dzwigac Kube z przodu. No i zdecydowanie przeplacilam, bo tutaj kupicie tansze:www.amazon.co.uk/babycarriers

Gdzie kupic lozeczko dla niemowlaka w Anglii i jakie?
Ja wybralam opcje tzw. wspolspania, czyli dziecko spi w swoim lozeczku, przysunietym do lozka rodzicow, lozeczko nie ma jednak bocznej scianki, dzieki czemu my widzimy dziecko a dziecko nas. Jest to znakomite rozwiazanie dla mam karmiacych piersia. Nie musicie wstawac z lozka zeby w nocy nakarmic bobasa : ) Ja dodatkowo zawsze wkladam do lozeczka kilka pieluszek aby byly pod reka w razie nocnego przebierania.
Lozeczko do wspolspania kupilam takie:
www.amazon.co.uk/WALDIN-Bedside-Co-Sleeper-adjustable-untreated
Wybralam najtansze jakie bylo na rynku. Jestem z niego zadowolona, jednak nie przewiduje aby sluzylo Kubusiowi do czasu jak bedzie mial 6 miesiecy - robi sie coraz mniej miejsca. Lozeczko dobrze wykonane i latwe w zlozeniu, dzieki regulacji, mozna dostosowac do wysokosci kazdego lozka bez problemu.

Pieluszki: przetestowalismy pieluszki dwoch firm: Nature Naty i Moltex - Naty bardziej Kubusiowi odpowiadaja: sa dosyc chlonne (warstwa chlonna wykonana z niemodyfikowanej kukurydzy). Duzy wybor ekologicznych pieluszek jednorazowych znajdziecie tutaj: www.ethicalsuperstore.com/baby-child-and-toys/nappies
Czasami maja promocje i mozna kupic pieluszki taniej, szczegolnie oplaca sie kupowanie 4-pakow. Ja ostatnio kupilam pieluszki Naty w Bootsie online: www.boots.com/Boots-Brands-A-to-Z/Nature-Babycare
Oprocz tego, ze zaoszczedzilam pieniadze, poniewaz economy pack sa tansze, to dostalam punkty na karte Boots ( o karcie lojalnosciowej sieci Boots pisalam >>>TUTAJ ) a za przesylke nie zaplacilam nic, poniewaz zamowilam towar do lokalnego sklepu.
Oczywiscie nie polecam pieluszek Pampers - o ich szkodliwosci dla dziecka i srodowiska sobie wygooglujcie. Jezeli chcecie uzywac pieluszek wielorazowych to polecam te: www.bummis.com/uk/en/organic-prefolds wykonane z organicznej bawelny. Uzywam ich na razie sporadycznie i sa naprawde dobre. Juz na dniach przejdziemy do ich uzywania na stale. Do pieluszek wielorazowych musicie tez dokupic cover. Ja kupilam ten: Bambino Mio Miosoft Nappy Cover Flying Saucer Large 9-12kgs. Mozecie kupic rozne rozmiary.

Chusteczki do pielegnacji niemowlat: my uzywamy chusteczek Water wipes - jak nazwa wskazuje chusteczki te sa nasaczone woda w 99,9% (zamiast szkodliwej chemii) a reszta to wyciag z grepfruta. Nie kupujcie dziecku chusteczek, ktore maja w swoim skladzie kilka skladnikow - im wiecej skladnikow tym sa bardziej szkodliwe. Water wipes kupowalam pojedynczo w bootsie ale najtaniej wychodzi kupienie ich w 9-paku online: www.boots.com/WaterWipes-Super-Value-Box-9-x-60Pack
Na Amazon sa o £2 tansze ale musicie zaplacic za przesylke a w Bootsie nie dosc, ze przesylke macie za darmo (przy zamowieniu do pobliskiego sklepu) to jeszcze dostaniecie punkty na karte.



Mydlo do mycia dla niemowlat: ja uzywam dwoch: Green People - Organic Babies i  Weleda - Calendula. Kupuje je w tym sklepie: www.ethicalsuperstore.com.
Zamiast pudru uzywam talku, bo to najbardziej naturalny kosmetyk, bez zbednych chemicznych dodatkow. Pudry sa robione ze skrobi kukurydzianej, ktora pochodzi z kukurydzy modyfikowanej genetycznie. Talk najtaniej kupicie online tutaj: Simple Baby Pure Talc 250G - Pack Of 3 
Nie polecam srodkow do pielegnacji niemowlat znanych, duzych firm, poniewaz sa pelne szkodliwej chemii, ktora powoduje podraznienia, uczulenia, egzemy. Nie dajcie sie zwiesc reklamom producentow. My stosujemy to co opisalam i Kubus nie wie co to nappy rash : )

Gdzie tanio kupic produkty do karmienia niemowlat? Nie wiem : ) Jak karmicie piersia to oszczedzacie pieniadze - nie musicie kupowac butelek, wyparzaczy, podgrzewaczy i innych gadzetow. Oszczedzacie rowniez czas - wyciagacie cyca i tyle : ) Mleko matki to najlepsza szczepionka uodparniajaca bobasa na choroby i najlepszy dla niego pokarm. Namawiam goraco do karmienia piersia.

W kolejnym poscie przeczytacie o tym gdzie kupic tanie ubranka dla dziecka, o innych przydatnych gadzetach dla niemowlat oraz o tym co zrobic zeby dostac niektore z wymienionych produktow za darmo.
O moim domowym porodzie w wodzie przeczytacie >>>TUTAJ


5 komentarzy:

  1. Gdzie w Londynie mogę kupić pieluchy tetrowe? Nie mam pojęcia pod jaką nazwą ich szukać, ani gdzie mogę je dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieluchy tetrowe to muslin squares. Ja kupowalam przez internet w Asdzie.
      Tutaj masz duzy wybor: http://bit.ly/muslin_squares

      Usuń
    2. Pieluchy są do kupienia w Matalanie

      Usuń
  2. jeżeli ktoś zastanawia się nad wózeczkiem typu 3w1, to chciałabym polecić anex sport, pomopowane koła, regulowana rączka, regulowana wysokość leżyska w gondoli, hamulce, blokowane kółka i jest lekki, wnoszę go sama na 2 piętro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze i lekki i fajnie wyglada ale straszliwie drogi...

      Usuń